diumenge, 15 de novembre del 2015

Matins de bici

Divertida sortida la d'ahir dissabte

A les 8:30 quedava amb en Miquel Navarro, en Xavi González i l'Albert Barbé a la BP de Sant Feliu per anar cap a Llagostera on havíem quedat amb en David Bragulat, i amb l'Eduard Hernández i en Miquel Labarta que venien de Girona.

La ruta: Sant Feliu de Guíxols / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Llambilles / Girona / per davant del Wala cap a Fontajau / Domeny / Sant Gregori / Llorà [aquí ens ha deixat l'Edu que diumenge tenia cursa de run a Llagostera i només volia fer un parell d'horetes] / LES SERRES [els Miquel i en Xavi han tirat a plat i un servidor ha aguantat fins on ha pogut i encara gràcies ara per ara jajajajaja...] reagrupament i baixada cap a Bonmatí / hem anat a buscar el trencant de MAS LLUNÉS i cap amunt, aquí les fieres s'han comportat fins a la baixada cap a Estanyol on hem fet quatre apretades. Un cop ja a la carretera vella de Santa Coloma a Girona en Miquel Labarta ha tirat ja cap a Girona i la resta hem seguit cap a Salitja / carretera de Vilobí d'Onyar fins a la rotonda de l'aeroport de sota la N-II / Riudellots de la Selva / polígon industrial de Campllong / Sant Andreu Salou / a la carretera de Cassà a Caldes girem cap a Cassà / Cassà de la Selva / Llagostera / aquí passem per darrera Recuperacions Navarro per anar a buscar la carretera de Panedes / Panedes / Sant Miquel d'Aro / baixada a la font picant i cap a Santa Cristina d'Aro i Sant Feliu de Guíxols.

Al final,
Distància: 125'12 km
Mitja: 27'5 km/h (tot i que el que importa en pretemporada és el "temps", ni quilòmetres, ni mitges)

Valoració,
Gran sortida sí senyor, us trobava a faltar nanus jajajaja... Molts de riures, ritme acceptable per l'època amb un parell d'apretades de rigor però sobretot rodant i acumulant hores. Que és el que toca, en tot cas a mi jejejeje....

I ara, comentari del dia amb el qual hem rigut força. Situe-vos. Programa IMPARABLES que dirigeix Santi Millán sobre l'aventura de tres parelles de catalans que van a fer la BC Bike Race del Canadà. De les curses amb btt per etapes més corrioleres del món. Ibon zugasti parlant de la seva parella de cursa Tomás Misser (campió del món de descens en Btt en diferents anys) Va i diu: -Es que coge una bajada y se me va!!! :)))))) jajajajaja....boníssim, per no anar-se'n, campió del mon de descens, no te jode!!! jajajaja...

Diumenge, no havia quedat amb ningú i com que feia temps que no agafava la "cabra" doncs ha tocat!! He sortit de Sant Feliu de Guíxols / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Llambilles / Quart / Girona / pel Wala fins a Fontajau / Sarrià de dalt / giro cap el carrer de Pedret i torno cap a Girona / vaig a buscar Fontajau de nou / cap al Wala / i a la C-65 cap a Quart / Llambilles / Cassà de la Selva / Llagostera / Santa Cristina d'Aro / i abans d'entrar a Castell d'Aro m'acosto per darrera a dos PROS del LOTTO SOUDAL i un de l'ORICA GREENEDGE; com que amb els anys que porto en bici només m'havia creuat amb pros i no anaven al mateix sentit que el meu, que ja té mala llet la cosa, doncs m'hi afegit i així fins a Sant Feliu perquè cap allà han tirat. Hem anat fins a Platja d'Aro / S'Agaró i cap a Sant Feliu per la Làbriga. Tius alts, prims, tot fibra i sobretot, un estilàs que flipes sobre les seves bicis full una talla menys, vaya, PROS, els que es guanyen la vida amb això jajajaja... l'experiència molt xula, m'ha pujat l'ego una bona estona jajajaja....

Al final,
Distància: 92'29 km
Mitja: 31km/h (la cabra és el que té, s'embala :))))