dilluns, 9 de novembre del 2015

SETMANA 2 de tornada a la realitat

Primera setmana al nou gym i la veritat és que més que bé. La reentrada ha estat dureta i tot i anar amb compte, algun dia de tiretes ha caigut. Però després de temps sense trepitjar-lo era previsible. Nous objectius i nous entrenaments motiven a anar omplint la pica de mica en mica  jajaja... Pel què fa a la natació doncs haig de dir que pensava que seria pitjor pel temps que feia que no l'entrenava. Fins i tot puc dir que han estat dues sessions prou productives tècnicament. He començat també a posar el córrer dins la rutina i ara toca fer uns mesos de bona base. La bici que és el que porto més avançat, no la deixo i vaig fent volum. Són anys pedalant i entrenar aquesta part no em preocupa massa perquè sé on estic, el què em falta i el què i el com ho haig de fer per progressar.

Entremig de setmana normalment entreno sol i el cap de setmana si puc, em busco algun company o companys per poder fer les tirades tant de córrer com de bici.

Aquest cap de setmana, he fet les dues tirades habituals de carretera per anar sumant volum a les cames.

Dissabte, sortida en carretera amb els toperos, sortint a les 9h de Sant Feliu de Guíxols. Aquest dissabte no hi havia massa quorum i erem pocs. El ritme va ser una mica tropical però bé, cal mentalitzar-se que ara ja va bé perquè el què importa són les hores i la cadència més que arribar a una distància concreta en quilòmetres. Vam fer una ruta per "l'Empordanet", baix i alt Empordà, amb un sol esplèndid, i cap a casa.

Al final,
Distància: 88'7 km
Temps: 3h 37'
Cadència: 82 ppm

El diumenge havia quedat a les 10h amb en Jordi Extremera per fer ruta cap a les Serres però al final es van girar una mica els plans. La ruta: Sant Feliu de Guíxols / Santa Cristina d'Aro [recullo en Jordi] Sant Miquel d'Aro / Llagostera / Caldes de Malavella / autovia paral·lela a la N-II cap a la rotonda de l'aeroport de Riudellots [i aquí va haver un problema tècnic. En Jordi va punxar el tubular, no portava recanvi i el pit-stop no va funcionar, jo porto coberta i tampoc li servia de res el meu recanvi, per tant va haver de trucar perquè el vinguessin a recollir] Portavem molt poca estona i uns quaranta quilòmetres. Un cop va marxar vaig seguir la ruta que volia fer. Feia força mal dia en comparació el dia anterior, molta boira i més fresqueta. Vaig seguir per la carretera de Vilobí d'Onyar fins al trencant que porta a Salitja / carretera vella de Santa Coloma a Girona / Estanyol / per la Gi-540 fins a  MAS LLUNES /  cap a la N-141e i a la dreta per anar a buscar Bonmatí / Constantins / pujada a LES SERRES per la Gi-532 / agafar la Gi-531 fins a Llorà / Sant Gregori / Girona [aquí per fi vaig veure el sol i vaig deixar enrera la boira] / vaig anar a buscar la Creueta / Quart / Llambilles / Cassà de la Selva / Llagostera / Santa Cristina d'Aro i Sant Feliu de Guíxols.  

Al final,
Distància: 121 km.
Temps: 4h 35'
Cadència: 90 ppm

Valoració.
De la setmana, completa. De moment posant-nos a to. De la bici, que és el que m'agrada destacar sempre, doncs prou bé, recuperant carreteres jejejeje... entre setmana són pedalades "més controlades" que dic, on miro més cadència i pulsacions perquè anant sol ho puc fer més i el cap de setmana, tot i que també ho vigilo doncs pel fet d'anar amb gent, ja sigui perquè vaig més lent o més ràpid en alguns moments no és tant "controlat". 

Jordi aquesta foto va per tu PRO jejejejejeje... ;)))