dilluns, 21 de desembre del 2015

Vici de Bici

La setmana passada vaig seguir els entrenaments que em toquen però com no, voldria destacar la sortideta de dimecres en bici, on em vaig dedicar a fer pujades tan sols. Vaig sortir de Sant Feliu i vaig pujar per la carretera de Tossa fins al trencant de Sant Grau i cap amunt. Un cop a dalt a Sant Grau d'Ardenya vaig baixar cap a Llagostera i d'allà vaig pujar a Romanyà per Sant Miquel d'Aro, vaig baixar cap a Calonge [baixant em vaig creuar en Quim Pareta i dos més de l'Esteve, i més avall en Bertu Lázaro que pujaven] i un cop al planer vaig girar cua i cap amunt a Romanyà de nou. Vaig baixar cap a la Font Picant, Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro i Sant Feliu de Guíxols.

Al final,
Distància: 73'14 km
Temps: 2h 52'
Mitja de velocitat: 24'5 km/h

El divendres vam sortir amb en Jordi Extremera i l'Òscar Pauner del VGtriatló també, vam sortir d'hora. Havíem quedat a les vuit però vam sortir més tard perquè vaig punxar dues vegades seguides i al final vaig haver de sortir amb la cabra jo i ells amb la ruta. Sortim de Sant Feliu de Guíxols / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva [però fa un boira molt espesa i dubtem de seguir la ruta prevista cap a les Serres i decidim anar a La Fàbrica a esmorzar i després ja veurem jajajajaja.... [Llambilles / Quart / La Creueta / Girona] Al final com que jo havia de tornar d'hora vam decidir tornar cap a Sant Feliu i au, ruta beeeen light si es pot considerar ruta jajajaja... [Girona / la Creueta / Quart / Llambilles / Cassà de la Selva / Llagostera / pugem a Sant Miquel d'Aro i baixem cap a la Font Picant, Santa Cristina d'Aro i Sant Feliu de Guíxols]

Al final,
Distància: 78'8 km
Temps: 3h 11'
Mitja de velocitat: 25'7 km/h

Ahir, diumenge, em tocava ser president de mesa a les eleccions generals, per tant, dia de "descans". Ho poso entre cometes perquè no vaig parar en tot el dia, de vuit del matí a quarts de dues de la matinada. Entre període de prparació, període de votació, recompte de butlletes de Senat i congrés, quadrar, omplir documentació i portar-la al jutjat. En fi, ja us ho ben regalo.

Avui dilluns tenia unes ganes de fer esport tremendes. Em tocava una hora i quart de córrer però tenia moltes ganes de pedalar, i al final ho he fet tot i així ja he practicat una T2 (transició de bici a córrer). M'he aixecat tardet i cap tres quarts de dotze, amb el sol que feia, he sortit direcció les Serres. Sant Feliu de Guíxols / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Llambilles / Quart / Girona / Vilablareix / Aiguaviva / giro cap a Estanyol / Mas Llunes / baixo cap a la N-141e, un cop allà cap a la dreta a buscar la Gi-532 que va de Bonmatí a la Vall del Llémena passant per Constantins i pujant per les Serres. Les Serres. baixo cap a la Gi-531 i cap a la dreta a buscar Llorà / Sant Gregori / Domeny / Girona / vaig a buscar per Fontajau el wala i la C-65 per tirar cap a Quart / Llambilles / Cassà de la Selva / Llagostera / Santa Cristina d'Aro i Sant Feliu de Guíxols.

Al final,
Distància: 111'76 km
Temps: 3h 49'
Mitja de velocitat: 30'3 km/h

I quan he arribat a casa, m'he canviat, m'he posat les sabatilles i he fet el que tocava per avui, que era córrer. He anat a buscar carril bici, he anat tirant i quan portava la meitat del temps que havia de fer, he fet mitja volta i tornada cap a casa.

Al final,
Distància: 13'3 km
Temps: 1h 07'

Valoració,
Qualsevol diria que avui entrem a l'hivern. Dia asolellat i bona temperatura, només dir que he sortit amb culotte curt i no he tingut gens de fred (clar que he sortit a les 12h). Avui he cargolat una mica i prou bé, continuarem fent fons per això que per a mi és bàsic i és el que toca.