dilluns, 21 de març del 2016

Cap de setmana de CABRA

Seguim amb els entrenaments, sortides xules amb bici, nedant per veure si millorem tècnicament i corrent per mantenir i no perdre el punt que tenim.

Aquest cap de setmana passat hi havia una estada de l'equip ARGON 18 del que formem part amb en Jordi Extrem per ser propietaris de la cabra, en el meu cas, i de la ruta i la cabra en Jordi. Ve a ser un equip entre cometes. És un grup creat per forofos de la marca que no és incompatible amb l'equip del que cadascú formi part. Ve a ser una excusa més per coincidir amb gent nova, la majoria triatletes, amb qui entrenar i passar-ho bé. Aquest cap de setmana doncs, van venir molts dels companys de l'equip d'Argon 18 amb qui vam compartir entrenaments. Destacable la sortida de dissabte

Vam quedar a les 9h a Platja d'Aro una vintena d'argonautes. Sortia de Sant Feliu a tres quarts i primer, bé i únic :)), problema. La bateria del canvi descarregada. Oblit meu. Vaig anar fins a Platja d'Aro i en Jordi em va deixar la seva bateria de la cabra perquè ell anava amb la de ruta. De fet la ruta era per bici de ruta però la meva de ruta no és Argon 18 i tocava anar amb aquesta. A més, així de pas, anem sortint amb la cabra i "me la vaig fent meva" en terrenys no tant planers. A  l'Ironman de Nice del juny és el que ens trobarem.

Sant Feliu de Guíxols / S'Agaró / Platja d'Aro / Castell d'Aro / Santa Cristina d'Aro / Sant Miquel d'Aro / alt de ROMANYÀ / baixada a Calonge / alt de la GANGA / cap a la Bisbal d'Empordà / d'aquí cap a Cruïlles / Sant Sadurní de l'Heura / pujada a SANTA PELLAIA [ens creuem amb en Miquel Navarro, en Xavi González, l'Albert Barber, Àlex Ferrer, Carlos Luis Navarro, etc.] baixada a Cassà de la Selva / tirem cap a Llambilles / la Creueta / Girona [parada a La Fàbrica a fer coffee i petar la xerrada una estona. Aquí ens vam reagrupar amb el grup que va fer la sortida més light. Al nostre grup venia en Clemente Alonso (triatleta professional amb molts podis en la llarga distància al seu darrera) i l'Ivan Álvarez Gómez, no professional però sí destacat triatleta dins els "grups d'edat". Entre altres posicions, va quedar sub10 al campionat del món de Ironman a Kona el 2011 dels grups d'edat. En fi, uns grans esportistes que a la curta distància van resultar ser gent molt maca amb qui podies parlar de tot i t'explicaven moltes coses en base a la seva experiència i útils consells que podies agafar al vol] Sortim de la Fàbrica i pujada a l'alt dels ÀNGELS canyero darrera en Clemente i l'Ivan ;((( ufff.. que segur que devien poder apretar més però déu n'hi do la pujada que vam fer. Baixada a Madremanya [les baixades me les vaig agafar "tranquil·les" perquè amb la cabra això de tombar-me a les corbes no ho porto massa bé. Vaig tenir una òstia baixant un dia i diguem que ara, m'estic tornant a animar però encara vigilo més i per tant no baixo tant ràpid com amb la de ruta. A més baixar amb una cabra i amb rodes de perfil (60 davant i 80 darrera) no és ben bé el mateix jajajajaj... s'ha de vigilar amb el vent. Anem direcció Monells / Cruïlles / la Bisbal d'Empordà / alt de la GANGA / Calonge / Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro [aquí deixo el grup i tiro cap a Sant Feliu] / S'Agaró i Sant Feliu.  

Al final,
Distància: 146'13 km
Temps: 4h 47'
Mitja de velocitat: 28'2 km/h

Valoració.
Pedazo de sortida xula. Gran mitja de velocitat per les pujades que vam fer i pel fet d'anar amb cabra a sobre, on porto una transmissió més gran. 
De fet la sortida m'ha trencat una mica alguns esquemes. Vaig pujar prou ràpid amb unes rodes de perfil força grans i una transmissió més dura que la que porto a la de ruta. Vaja que el tema és entrenar i fotre-hi cullons!! (esforçar-te en el moment) Ara pla, ara si em canvio el grup potser canviaré transmissió i les rodes de perfil de la de ruta, sí que per tema pes, no em passaré amb el perfil perquè no em condicioni pujant, ni baixant el vent però vaig quedar ben sorprès. I sorprès també de com puja la cabra.

El diumenge en Jordi tenia mono de cabra i vam tornar a sortir en cabra. La sortida però va ser més curta perquè la pluja ens va fer recular i improvitzar una mica un cop a Begur. Vam decidir fer unes quantes sèries. Curt però intens. Sant Feliu de Guíxols / Platja d'Aro / Calonge / Palamós / Vall-llòbrega / Palafrugell / Regencós / pujada a BEGUR acoplat fins a dalt / baixada a Palafrugell / Sant Joan de Palamós / Palamós / Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro / Castell d'Aro / Santa Cristina d'Aro / Platja d'Aro / S'Agaró, alàbriga i Sant Feliu.

Al final,
Distància: 66 km
Temps: 2h 10'
Velocitat: (al ser sèries no és rellevant)


Foto. Jordi Extremera

Foto. Miguel Vieira