diumenge, 18 de març del 2012

100 diferents

Després d'una setmana força atapeïda de feina i de poca bici avui he sortit sense objectiu clar,  a veure si em trobava algú a la BP de Sant Feliu per compartir ruta. A les 9h a la BP m'he trobat la gent de Can Tope (en Moi, en Dani, en Paco Verge, en Paco "jardinero" i en Pepe "de la Fiat" ) i alguns de Cycles Ayats (en Felisario, una noia a la que portaven a rodar i en Carlos Zarza). A la BP de Santa Cristina ens hem trobat un veterà de Bicicletes Esteve, en Jordi Castro Leiva que se'ns a afegit a la sortida i hem enfilat cap a Llagostera.

El circuit: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Sant Miquel d'Aro / Llagostera / Caldes de Malavella / cap a Cassà hem girat cap a Sant Andreu Salou / polígon industrial de Campllong / Fornells de la Selva / Quart / a l'entrada de la pujada cap a Sant Mateu de Montnegre han marxat ja cap a Sant Feliu en Paco Verge i en Paco "jardinero", la resta hem enfilat la pujada, però en Moi, en Dani i en Pepe s'han quedat enrera. A la pujada hem anat una bona estona el veterà de Bicicletes Esteve, en Feli, la noia, en Carlos i jo, però en abans de la recta de l'església el veterà en Jordi Castro de Bicicletes Esteve, en Carlos i jo hem tirat i hem començat a pujar a un ritme cada vegada més alt que a pocs quilòmetres m'ha tret de punt i m'he hagut de despenjar, pocs metres més amunt en Carlos també s'ha hagut de despenjar i el veterà de bicicletes esteve ha seguit. Un cop he vist que en Carlos flaquejava he intentat enllaçar-hi però tot i anar ben cuits tots dos en Carlos tenia un punt més i no hi havia manera d'atrapar-lo i ha arribat abans a dalt. Buffff... tope de pulsacions en un moment que no m'interessa gaire i no vegis com he notat no haver fet res aquesta setmana i tenir que apretar les dents. Hem arribat a Sant Mateu de Montnegre, i hem esperat la resta. Com que la resta trigaven en Jordi Castro ha anat tirant cap a casa.

De tornada hem seguit per la carretera de Girona a Sant Feliu: Llambilles, Cassà de la Selva, Llagostera i aquí amb en Carlos hem dit de fer una estona més i hem seguit cap a Sant Grau, la resta han marxat ja cap a Sant Feliu per Sant Miquel d'Aro. A Llagostera la noia i en Felisario s'han quedat i amb en Carlos hem omplert bidons i cap a Sant Grau falta gent.

La pujada a Sant Grau també ha sigut a ritme alt però aquest cop l'hem fet de costat. Ostres en Carlos tot i queixar-se que li sobren quilos té molt de motor, està fort el tiu! Un cop a dalt Sant Grau, baixem cap a la carretera de Tossa i a prop de Sant Feliu enllaçem amb el "soci" (l'amic d'en Carlos "Trident") i un noi amb la vestimenta del Garmin. En Carlos s'ha animat de nou i el "soci" un altre picat al darrera, jo ja en tenia prou de fer canvis de ritme avui i els he anat seguint però a la distància, el noi que vestia del Garmin a la primera ja s'ha quedat i no l'hem vist més. 

Al final,
Distància: 101'81 km
Temps: 3h 52'
Velocitat mitja: 26'8 km/h
Desnivell positiu: 1380 m.

Valoració:
Un dia més de ciclisme per anar sumant. Tinc unes ganes bojes que arribi el canvi d'hora i pugui tenir més temps per sortir a les tardes, de moment encara faig volum i no intensitat però avui ha estat més una cosa que l'altra, també era el primer dia que agafava la bici després d'anar al biomecànic i he notat la diferent posició, tant en pla, més còmode, com en pujada, on no m'han acabat d'agradar les sensacions a l'agafar-me al manillar quan m'he posat dret.