dilluns, 11 de juliol del 2016

ESTIUUUUUU

Portem unes setmanes de caloreta que dóna gust. Haig de dir que personalment m'encanta l'estiu per fer esport; i ara que la natació ja és una cosa que practico sovint és genial poder anar d'hora a mar a fer quatre braçades amb la mar ben calmada. Pel tema del córrer i la bici no hi ha tant problema, personalment a l'estiu m'agrada córrer o anar en bici entre setmana cap al vespre, a partir de les 19h, quan comença a afluixar el sol. Al matí també seria ideal però si no faig vacances, tret del cap de setmana, em toca fer-ho així.

Ara estic preparant el mig ironman de Vichy (França) del 27 d'agost. Intentant mantenir la forma que vam aconseguir per Nice, deu setmanes més. Tinc una mica de dubte de sí podré arribar bé perquè deu setmanes és molt de temps per un punt de forma però intentaré baixar un pèl la intensitat sense baixar del tot perquè si fés una parada em sembla que després les deu setmanes serien massa poc temps per tornar a estar bé. En fi, tot distreu, i com que tot i dedicar-hi moooltes hores no deixa de ser una afició, i una manera de socialitzar-se i passar-ho bé ja m'agrada anar-me provant.

Aquestes setmanes procuro mantenir la disciplina que he seguit aquest hivern i primavera per Nice tot i que també és estiu, i m'agrada massa aquesta època per no fer altres activitats com anar a fer muntanya, anar a nedar a mar més del compte o quedar més amb els amics. 

Ahir mateix, recordava amb uns amics les animalades que hem fet per muntanya i casundena, últimament per tot arreu rebo senyals que em criden per anar cap a muntanya a fer algun entrenillu. Jordi no em matis si llegeixes això però crec que aviat caurà un entrenament de bici i córrer amb T2 incorporada per Vallter com la de fa un parell d'anys amb en Mia jejejeje.... podem tirar cap a l'esquerra i fer un puja i baixa al gra de fajol gran per exemple, per variar una mica de la banda de Bastiments. Per Vichy que és planer anirà ideal jajajajajajaja....