dilluns, 24 d’octubre del 2016

"Marxa" dels "20km" de Castell-Platja d'Aro

Doncs ahir diumenge tot i que m'havia proposat no fer cap cursa (triatló) fins l'any que ve, si bé continuo amb entrenaments; vaig animar-me a fer una cursa de la població on treballo que sempre havia volgut fer i sempre sortia alguna excusa per no fer-la en el darrer moment.

En la seva 29ena edició, la "marxa" dels 20 km va presentar un circuit molt guapu, combinant terra i asfalt, tot i que va predominar la terra. Va ser en planer en la seva part final i en el seu primer quilòmetre inicial pràcticament perquè la resta van ser de rampots i alguna baixada enfangada amb pedres que calia anar al lloro per la zona de Sant Marc (Gavarres) i la zona de la Coma, la "tuberia" que puja al Mas Nou i darrera el Mas Batet (Castell d'Aro).


La idea era intentar anar ràpid sense anar ofegat i ho vaig aconseguir en part perquè al final vaig fer la major part de cursa amb en Manel Antúnez i en alguns llocs vam apretar i és d'aquells moments que dius: -uixxx encara em quedaré, però no ...haig d'aguantar... Sabia que al final hi havia força planer i ara mateix és el meu fort, si podia mantenir-me amb en Manel fins allà, podia donar una mica més al tram final en cas d'apretada entre els dos.

Al tram final però en Manel va aguantar molt bé i havent fet gairebé tota la cursa plegats no hagués quedat massa bé, a més potser no l'hagués pogut deixar, està molt bé de forma i encara m'hagués fotut el pal a mi jajajaj... així doncs, "vam guardar la destral" i vam arribar plegats.

Al final,
Distància: 20'9 km
Temps: 1h29'38"
Mitja de velocitat:  4:29 min/km
Posició: 4rt de 48

Valoració
Diumenge matí aprofitat, tot i que el terreny era ideal per fer BTT més que trail amb vambes d'asfalt jajajaja.... No anava a buscar res, simplement el plaer de fer una cursa que feia temps que volia fer.