diumenge, 6 de juny del 2010

Dissabte carretero! Ja en tenia ganes!

Després d'alguns dissabtes sense tocar la de carretera, aquest dissabte amb en Jordi Mont vam quedar a les 8h a la BP de Santa Cristina per fer-nos uns quilòmetres.

El circuit va ser el següent: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Sant Miquel d'Aro / Llagostera / Caldes de Malavella / N-II / Vilobí d'Onyar / Passem per sota l'Eix Transversal i arribem a Santa Coloma de Farners / Carretera de Santa Coloma a Anglès / Anglès / Pujada a Mas Llunés / Estanyol / Vilobí d'Onyar / N-II / Caldes de Malavella / Llagostera / Sant Miquel d'Aro / Santa Cristina d'Aro / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final:
Distància: 111'9 km
Temps: 4h 25'

Valoració:
Al cap de set dies de la Tramun i tot i haver sortit dos dies entremig de setmana, em va tornar a sortir un dolor darrera del genoll dret, just a la "xarnera" del genoll, el diumenge passat me'l vaig notar durant la cursa però no va anar a més, el dimarts però va fer acte de presència i dijous i ahir igual. Em vaig pensar que era alguna mala acció del diumenge passat o sobreesforç. He anat fent estiraments, fins i tot em vaig fer un massatge. Avui diumenge, en vistes de l`èxit he decidit fer repòs. Suposo que amb repòs, fregues i estiraments em passarà.

Així doncs, la valoració, a part del dolor que m'ha sortit aproximadament a la quarta part del recorregut, ha estat bé, la carretera de Santa Coloma a Anglès, des de Santa Coloma al trencant a Brunyola no l'havia feta i està prou bé.

Apa, TOTsuma!