divendres, 14 de gener del 2011

BICI 0 CÓRRER 1

Aquest dimecres no sabia què fer: reposo o surto a rodar? Al final vaig posar en pràctica un entrenament que m'havia explicat el meu fruiter preferit i el vaig voler posar en pràctica, tot i que el vaig allargar una mica.

Vaig sortir de casa i vaig baixar corrent per la Ronda de Ponent fins al Passeig del Mar, i d'allà a la platja. La idea era fer des de Palm Beach fins a les barques de l'antic Club Nàutic combinant el córrer i el caminar, i això 14 vegades.

El punt final era banyar-me a l'aigua de mar fins als quàdriceps per relaxar la musculatura. El fet és que mentre anava a comprovar si les dutxes del racó de l'Amura rajaven, van passar corrent per la barana de mar, alguns membres de la secció de triatló del Club Aquàtic Xaloc. En Ferran Chavero, l'Alfred Mont, etc. Vaig optar per afegir-m'hi i els vaig acompanyar fins a la punta del moll i a la tornada em vaig quedar a fer la remullada. I tot s'ha de dir, va anar molt bé, ara l'aigua gelada. 

Al final,
Temps: 1h 10'