diumenge, 24 d’abril del 2011

De nou BTT!

Doncs avui era el segon intent d'aquests quatre dies de festa per sortir en carretera. El primer va ser divendres, però el temps em va fer decantar per la btt i avui, de nou el vent i un temps estrany amb zones fosques, em tornaven a fer decidir per la btt.

Quedava a les 9h a la BP de Sant Feliu de Guíxols amb el meu company de club, en Xavi González i en Jordi Mont del Matxacuca. La idea era anar amb la gent de Can Tope, però a l'arribar allà es veu que ja havien marxat, i a més havien sortit en carretera. Quan arribava veia marxar els "A pike bikers" però en  Xavi i en Jordi encara no havien arribat. Darrera meu arribava en "Yoyo" de l'Ayats Cycles i després ja en Xavi i en Jordi. Al cap d'uns minuts han començat a arribar més gent de l'Ayats Cycles.

Amb nosaltres se'ns ha afegit en "Yoyo" i l'Eduard Ayats, que tot i no estar en forma "la reputación le precede" i és d'aquells que es posa un mes a entrenar en sèrio i ja pots tremolar, genètica pura.

Sortíem baixant pel circuit de l'open tàctic fins al càmping Santa Cristina / golf de Santa Cristina / corriols del final del pollastre / cap al Castell de Solius / pujar les Roques de la Mare de Déu / girar a l'esquerra per fer el puja i baixa, roques,... que acaba portant a la pista paral·lela a la primera d'en Lara / per comptes d'anar a buscar la d'en Lara hem pujat per aquesta [a dalt de tot ens esperava en Felisario i quan ha arribat en Yoyo ha dit que anessim tirant pel nostre compte] / hem continuat en Xavi, en Jordi i jo cap a l'abocador i al cap de poca estona ens hem trobat en Jordi Raduà, en Narcís Remus i en Sergi Martínez i els hem animat a venir amb nosaltres] / baixada espectacular de darrera l'abocador / agafem la pujada que porta a la "V" per darrera / anem cap al mortirolo i en pugem la primera part i girem a l'esquerra per agafar un restaurat corriol que porta a Sant Baldiri / pista que porta a Can Cabanyes i baixem pel Federal / Sant Grau / Caputxins de tornada / i enllaçem de nou amb la pista que havíem pujat i que porta de nou a Sant Baldiri [aquí en Narcís Remus, en Jordi Raduà i en Sergi Martínez han tirat per els eucaliptus i la tita negra] / nosaltres tres hem tirat cap a la Creu d'en Barraquer / cap a Sant Benet pel corriol / cap al passallís / hem continuat cap al Collet de la Mare de Déu / hem baixat pel Camí Romà / hem baixat pel camí de l'arbre al mig del camí i a la dreta / hem enllaçat amb el camí que ve de la font del pastor i l'hem pujat un tros per anar a buscar el camí que porta al Parc Aventura / corriol paral·lel a la carretera de Tossa / hem creuat la carretera / cap a Monticalvari / camí de les bruixes / pujar carrer Sant Elm / baixar carrer del Raig / i platja de Sant Feliu.

Hem fet asfalt fins la Ronda de Ponent, hem fet el corriol de l'esquerra, hem continuat pujant la Ronda [en Xavi ja ha marxat] i jo he acompanyat en Jordi Mont fins a la BP que hi tenia el cotxe.

Al final,
Distància: 42'05 km.
Desnivell + : 970 m.

Valoració:
Bona sortida en btt, terreny genial i content de no haver agafat la de carretera pel vent i la inseguretat climàtica. Això d'anar-te trobant gent sobre la marxa és divertit. Quan fa uns dies que no toques la btt i l'agafes t'adones de com de divertida és, sobretot a les baixades! jejeje... eh Xavi!