dilluns, 25 d’abril del 2011

A portar la mona en bici!

Ja feia temps que tenia pensat anar fins a Castelló d'Empúries a portar la mona al meu nebot però en bici. La meva dona aniria amb el cotxe i portaria la mona. 

Després d'aquest cap de setmana tant estrany per anar en bici de carretera no sabia quin temps faria, però ja m'havia proposat que si no plovia, el vent de l'Alt Empordà no m'aturaria. I no ho ha fet però intentar-ho, el que es diu intentar-ho, us puc assegurar que ho ha fet amb ganes.

El circuit: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro / Sant Antoni de Calonge / Calonge / Alt de la Ganga / la Bisbal d'Empordà / Corçà àquí ha començat a bufar la cosa, tant frontal com lateral, però de cul res, ja té cu___! ] / Casavells / Parlavà / Ultramort / Verges / la Tallada d'Empordà [aquí el vent era impressionant, ni agafat a la part baixa del manillar millorava la cosa, als canvis de rasant m'havia de posar dret per mantenir la mateixa velocitat] / Tor / Albons / Viladamat / a prop de la zona de Valveralla he girat cap a Saldet / L'Armentera [quin descans que el vent vingués com a mínim lateral / ha estat encarar de nou cap a Sant Pere Pescador i tornar el vent / m'animava jo sol, vinga Xavi ja queda poc! / i finalment Castelló d'Empúries.

Al final,
Distància: 72'18 km.
Temps: 2h 38'
Mitja de velocitat: 27'8 km


Valoració:
Fart de vent! A l'arribar tenia els quadríceps ben consentits, quin pal! M'he trobat altres cicloturistes però cap en el meu sentit, tots anaven en sentit invers, era l'únic sonat que anava  contra el vent. M'ha sorprès que tan sols me'n sortíssin 72km pensava que en serien uns quants més, clar que tan sols he fet l'anada, la tornada ja l'he fet cap al tard amb el cotxe, aquest era el tracte, jejeje... Va bé saber que tan sols són 72 fins a Castelló, perquè companys de sortides, això vol dir que un dia hem d'anar fins a Roses, pujar Sant Pere de Rodes i tornar. Ja fa un parell d'anys que parlem de fer-ho amb el company de club Xavi González, bé ja en parlarem!

Valorant la Setmana Santa coincideixo amb altres bloggeros de que ha estat estranya ciclísticament parlant, entre els núvols, el vent, la pluja, en aguns moments fins i tot el fred, sort que tenim la nostra estimada btt sempre a punt. Al final encara ha pogut sortir una mica de cada.