diumenge, 29 de maig del 2011

Diumenge BTTero!

Avui he quedat per sortir en btt amb en Pipo i l'Àngel Pajares de l'Escoleta BTT. El recorregut havia de ser llarg, com portem fent els passats diumenges.

Sortíem a les 8.15h de la BP de Sta. Cristina d'Aro i la idea era agafar el carril bici per arribar fins arribar al pont de Salenys i desviar-nos. A l'altura del camp de futbol de Sta.Cristina ens trobàvem en Manel Casanovas i en Jordi López Ramot corrent. La seva ruta els portaria fins els Metges i St.Mateu de Montnegre, quasi res! Els hem deixat i hem continuat fins arribar a una pujada que ve a enllaçar amb la pujada dels lladres. Un cop a l'asfalt de Panedes l'hem creuat i hem anat corriolejant per Panedes fins a arribar a peus del Rocatal, i per segon diumenge consecutiu: amunt i crits!

Un cop a dalt hem anat en direcció als Metges i hem vist el marcatge de la 1a marxa popular de btt de Cruïlles, la SENGLAR BTT RAID i l'hem seguit a l'inversa. Al cap de poca estona dos galifardeus han saltat al camí amb pretensions d'espantar-nos: en Manel i en Jordi. Hem intercanviat quatre paraules i després hem continuat "baixant" cap als Metges. De cop dues motos i l'Humbert Almenara primer escapat de la marxa. Anava molt sobrat, tant que potser en 10' no hem vist el segon, després en 3r lloc en Xavi Ferrer Jr. i 4rt en Jordi Bautista que al final ha enganyat a tothom i no ha anat a córrer a l'Escala jajajaj..., etc. Mentre baixàvem hem decidit desviar-nos per no xocar amb cap corredor que pugés. Hem agafat un trencant de baixada i hem anat a la pista que ve de la Bisbal i porta al Puig d'Arques però hem decidit pujar a Puig d'Arques per la trialera de baixada del Daró. A mitja pujada ens hem equivocat de desviament i hem pujat per un lloc on tan sols es podia pujar a peu i fins i tot m'he posat la bici a coll perquè era més feixuc arrastrar-la que portar-la a coll. Vaya tela, no s'acabava mai!

Tot pujant hem tornat a enllaçar amb la cursa de Cruïlles. Carai tu! Hem tirat cap a sota el radar de Puig d'Arques i per baixar hem decidit fer-ho pel matxo mort però abans d'arribar-hi hem trobat un avituallament de la cursa i com que ja ens sentíem com de la cursa hem pidolat aigua pels bidons i hem continuat pel nostre camí.

Gran baixada la del Matxo Mort i cap a Font Josepa falta gent! Hem continuat cap al Dolmen de la Cova d'en Daina a Romanyà i hem baixat per un lloc on s'havia baixat algun any per la marxa del Pollastre de Sta.Cristina d'Aro i en Pipo ens ha portat per un camí que hem anat pujant fins sortir darrera de Romanyà. Hem anat a buscar la coneguda baixada corriolera de la gallina i gas!!! La sorpresa majúscula quan hem vist que de nou molts entenen: NETEJAR CORRIOLS per OBRIR PISTES! Si aquesta setmana vam veure com s'havien carregat la "pujada del Vietnam", aquest cop ha tocat a la "gallina".

Hem baixat fins a la Font Picant i anar a buscar el carril bici de nou.

Gran sortida. Sol, bona temperatura i bon ritme.

Al final,
Distància: 61'65 km
Desnivell acumulat: +1360m  -1350m

Valoració.
Avui m'ha tornat a passar un fet curiós que ja em va passar el divendres, aproximadament la primera hora les cames es ressenten de la sortida anterior i haig de dedicar-me més a rodar, però poc a poc em vaig refent  i puc anar millorant el ritme.