dijous, 22 de setembre del 2011

Avui CÓRRER + ESCALADA

Aquesta setmana, està essent profitosa. Dilluns gran sortida amb en Javi Macías del Club MEDINA LLagostera, amb btt, a ritme de cursa, bufff. Dimarts caminada de muntanya amb la gossa, dimecres sortida amb btt amb en Xavi González, company del Club Ciclista Platja d'Aro i en Pipo de l'Escoleta Btt. I avui dijous, aiiii... avui, doncs he sortit a córrer i al final hi hagut premi.

La ruta: Vall de les Comes / pujada pel corriol i després la pista de la barraca d'en Puget que porta al Parc Aventura de l'Albert Gironés / continuo fins el camí Romà / pujada per un corriol desconegut durillo fins a la zona de les antenes i el repetidor de Sant Feliu, el Puig Gros [admiro la vista de Sant Feliu des d'allà] i baixo pel darrera per un altre corriol fins al Collet de la Mare de Déu / les Sorres de Sant Benet/ baixada pel Passallís fins al principi de la pista ampla de Casanova / pujar fins el GR i agafar-lo fins a Santa Escolàstica / baixar per la gossera i.... SORPRESA!

Baixant per la pista de la gossera i abans d'entrar al corriol del costat de la casa hi ha una zona d'escalada [Roca Conillera?], una llarga paret de roca amb 12 vies amb els seus respectius noms: la Blanca (5+), Via Vai (6a), L'ombra (6b), Carlitos (6a), Ganxona (6b), l'Elefant (6b+), la Negra (6c), Lucia (7a), Top less (6c), Sansón (6c+), La Gatera (6a+), L'enterrador (6c+). Doncs bé, allà em trobo en Manolo Murillo, en Ramon Tornabell i uns amics seus fent escalada. Com que últimament això de l'escalada em té fascinat em paro i comentem la jugada. Que si d'on vens..., que si no sabia que feieu escalada,... que si patatim, que si patatam,... i em diu: Ho vols provar? Quin peu fas? Ja em tens calçant-me uns peus de gat, un arnés i mentre em miro com en Ramon baixa de la via L'ombra, m'encordo i cap a dalt s'ha dit.

Una experiència genial, ara, encara em fan mal les puntes dels dits, déu n'hi do, hi havia moments que no trobava punts on agafar-me. La via que he fet es diu L'OMBRA i és una 6b. No hi entenc massa però un cop l'he feta m'han dit que per començar potser és una mica complicada però que ho he fet molt bé i que l'important és que hagi tingut bones sensacions. M'ho he passat molt bé tot i que en certs moments he passat una mica de cague, però reconec que quan he arribat a la reunió des d'allà dalt tot es veia espectacular.

Hem parlat una estona d'escalada, d'entrenaments, de zones i vies i després de tornar-me a posar les sabatilles de muntanya m'he acomiadat i he continuat la baixada de la gossera, fins al polígon de Sant Feliu i cap a casa.

D'això se'n diu tarda aprofitada. 
Ressenya del sector (Extret d'Internet)