dimarts, 31 de juliol del 2012

INÈRCIA

Després d'unes setmanes complicades, encara que sigui per un procés de satisfacció purament endorfínic, necessito més que mai de l'esport. Tot i la manca de motivació la setmana passada vaig sortir dimarts amb carretera (ROMANYÀ per davant + baixada per allà mateix i anar a buscar Llagostera i pujar SANT GRAU D'ARDENYA per tornar a Sant Feliu per la costa). El dijous sortida en btt amb l'Escoleta Btt per la zona de l'Ardenya (pistes d'en Lara, pujada a la Creu d'en Barraquer, baixada per la Murtra, pujar GR fins a Santa Escolàstica, pujar al mirador de Pedralta i baixar de nou cap a Santa Escolàstica per baixar cap al camí d'en Fermin fins a la casa d'en Samaranch i cap a casa).

Després de sortir una estona el divendres a la nit per la Festa Major de Sant Feliu el dissabte al matí vaig agafar la de carretera: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Llambilles / Quart / Palol d'Onyar / la Creueta / enfilar pujada als ÀNGELS / baixar cap a Madremanya / Monells / Sant Sadurní de l'Heura / Cruïlles / La Bisbal d'Empordà / pujar l'alt de la GANGA / Calonge / Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro / S'Agaró / Sant Pol / SANT FELIU DE GUÍXOLS

Al final,
Distància: 86'27 km
Temps: 3h 06'
Mitja de velocitat: 27'9 km/h

Valoració.
Molta calor, vaig sortir massa tard però el cos m'ho demanava.

El dissabte a la tarda, vaig anar a nedar una mica a la Conca. (550 m. aproximadament)


El diumenge al matí sortida escoletera, una dura sortida pel recorregut i la calor. Vam sortir de la BP de Santa Cristina d'Aro, anem cap a Castell d'Aro, i d'aquí cap a pujar al Mas Nou per Roques Martines, baixem l'asfalt per pujar la pista que porta a Sant Marc per girar a l'esquerra i baixar cap al principi dels Monjos, ja a Calonge. Pujar Monjos en plan "tonto l'últim", després per l'asfalt per anar a buscar la baixada dels tàbacs, d'aquí anar a buscar "la niña del César" i cap amunt de nou cap al Mas Nou, baixem per "la tuberia" cap a Castell d'Aro, omplim aigua i tornem a pujar per la "tuberia" (alaaaaa...!) fins al trencant de la pista que porta a Santa Cristina, el baixem i anem a fer els corriols nous d'en Manel i en Pipo que estàn per sobre la Font Fresca. Baixem cap al carril bici i els que anàvem cap a Sant Feliu el seguim fins a S'Agaró i d'aquí a Sant Feliu.

Al final,
Distància: 54 km durs, durs,...

El diumenge a la tarda vaig quedar amb uns amics per anar a la Cala del Pi


Valoració.
Una nova situació se'm planteja, i tan sols tinc clar que l'esport, com a afició que sempre m'ha acompanyat en menor o major mesura, pel que m'ha aportat i m'aporta, m'acompanya. Ara caldrà recuperar motivacions, potser noves rutines,... L'esport en el meu cas és una afició i com a tal el seu abast en la meva vida diària és el que és, per tant caldrà recompondre'm però sense bandejar-lo, tan sols això ja representa i representarà un exercici de motivació.

Un periodista esportiu li va preguntar un dia a Lance Armstrong:
- On està la diversió en el que fas?
- Qui t'ha dit que ho faig per la diversió? Ho faig pel patiment. És precisament superar aquest patiment el que et fa sentir millor quan acabes.