dimecres, 26 de setembre del 2012

Ha arribat la Tardor

Aquest cap de setmana s'ha repetit la duresa. El dissabte matí quedava amb en Jordi Mont de l'A.E. Matxacuca per sortir a cremar grasa (òbviament és una ironia que sinó em renyen). Quedàvem a les 9h a la BP de Santa Cristina d'Aro. Feia força bon dia. Al passar per la BP de Sant Feliu hi havia en Jordi González que aquest cap de setmana té un gran objectiu, l'IRONCAT. Molta sort Jordi!! Estava amb un noi que comentava que havia fet l'Ironman de Hawai, quasi res. Quina passada Hawai i quina passada fer-hi l'Ironman, em penso que aquells que feu ironmans deu ser com el somni fet realitat poder fer aquesta competició.

En Jordi González em va comentar que tan sols farien un parell d'horetes i jo vaig tirar cap a Santa Cristina per fer la sortida de dissabte amb l'altre Jordi.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / pugem la pujada de l'Alou i a dalt ens esperava l'Àngel Pajares tot ben arreglat (no diré pentinat perquè no pot ser :-)) que anava a veure el seu fill a Fornells que jugava a futbol. El tiu ens fa parar, ens trenca l'entrenament... jajajaja... i total per dir-nos que està molt fort corrent i que triem dia i hora i ens farà una demostració aiiixxxx... el que t'has de sentir a dir jajajaja... És broma punyetero, però ja que hi eres ens podies haver portat uns croissantets no?? Petem la xerrada i seguim amb en Jordi. Llagostera / Caldes de Malavella / autovia paral·lela a la N-II, rotonda de Riudellots a l'aeroport, carretera de Vilobí d'Onyar / Vilobí d'Onyar / Sant Dalmai / Aiguaviva / Vilablareix / Girona / Creu de Palau i cap al Montessori, GEIEG, i cap Emili Grahit per girar a la dreta i anar cap a la Creueta / la Creueta / pujada correcta a l'Alt dels ÀNGELS mantenint ritme/ baixada per allà mateix i cap a Palol d'Onyar / Quart / Llambilles / Cassà de la Selva / Llagostera / Panedes, Sant Miquel d'Aro [temptejo en Jordi per si vol pujar al Puig d'Arques però "ja ha acabat els torrons" i toquem retirada. Baixem cap a la Font Picant, Santa Cristina d'Aro i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 110'01 km
Mitja de velocitat: 27'3 km/h
Desnivell positiu acumulat: 1100 m.

Com cada cap de setmana, em xusco el dissabte amb un i el diumenge amb uns altres, així sempre tinc sparrings frescos jajajaja... és broma, que tinc molta sort de tenir aquesta gent al voltant. El resultat de fer això és una càrrega d'entrenament ben parida al cap de setmana, simple i purament, en altres paraules, dues bones estones que tinc al cap de setmana amb la meva afició.

El diumenge doncs, tocava Escoleta BTT. A les 8h quedàvem a la BP de Santa Cristina d'Aro, en Pipo, en Nava, en Jordi López Ramot de l'Escoleta BTT, l'Eduard Ayats d'Ayats Cycles, en Pep Ribas de Bicicletes Esteve i un servidor del Platja d'Aro. La idea era xuscar-nos, per variar. A més hi havia tot l'èlit del diumenge, els que van coixos vaja, ja ens entenem. Últimament en Nava està molt guerriller, a més també havia sortit el dia abans tot i l'encostipat que portava, l'Edu en quatre dies ens passa la mà per la cara a tots, en Pipo machineman està pletòric, en Jordi Google no en té mai prou (ja ho veureu, ens va demanar per fer un plus més perquè s'havia avorrit) i en Pep, sempre es queixa però el tiu arriba a per tot "com un Pepe" jajaja... Total que amb aquestes bésties vaig jo. Entre dissabte amb en Jordi i diumenge amb aquests animals potser ja empalmarem la temporada 2013 buffff... És divertit perquè no es baixa mai el nivell, sempre a dalt. Ens anem provocant, ens anem animant... i Sálvese quien pueda!! Tan sols dir-vos que aquest diumenge en Nava (encostipat) i en Pep Ribas per horari, van retirar-se abans però és que més tard es va veure una cosa que poques vegades es veu, en Pipo, el Rei, va acabar flaquejant i va estar temptat de demanar-nos "que el deixéssim marxar" uuuaaaaaallllaaa ;-)))

Va ser una gran sortida, corriolejant per Solius [vam trobar l'Àngel Pajares corrent, està en forma el tiu], vam pujar per Serra Llarga, la "V" (aquí vaig punxar, però amb l'assistent Pipo al costat: pim, pam i arreglat). Vam anar a pujar el "fill de puta" fins enllaçar amb la part alta del "mortirolo", i fins a Can Cabanyes. D'aquí fins a Cadiretes, vam baixar a la urbanització de Fontbona i vam anar cap al circuit de la copa gironina de Llagostera, vam anar a veure la Mare de Déu de Sant Llorenç a dalt d'un puig (no hi havia anat mai) i cap avall, cap al circuit dels Cremats, baixada pel corriol 1 de Llagostera i pujada al "Vietnam", baixada pel corriol 2, el de la passera, i cap amunt fins a la carretera que puja a l'abocador. Pugem fins a Roca Ponça i baixem fins a les "roques de la Mare de Déu" (déu n'hi do, quantes mares de Déu el diumenge jajaja...) i cap a Solius. Asfalt fins a la carretera que va a la Font Picant, creuem, i cap a la Font Picant a carregar aigua. Aquí en Pep Ribas i en Nava marxen i nosaltres, a petició d'en Google, que no en tenia prou, enfilem pujada a Romanyà per la línia. Anem a sortir a la carretera que puja a Romanyà a la zona del corriol de la gallina i pugem per l'asfalt "a pinyó" fins a l'entrant al GR proper a l'encreuament de Sant Miquel d'Aro. Continuem pujant amb alegria amb en Google i arribem a dalt a la font de Romanyà. Esperem l'Edu i en Pipo i continuem pels trams finals del pollastre d'aquest any fins a Santa Cristina.

Vista des de Romanyà amb la baixada al centre
i el Riudaura a l'esquerra... jajajaja....
Gran baixada pel corriol del dolmen de Roca de Malvet anant tots ben junts i a una velocitat considerable, vaja que posen un radar i multa al canto! Tornada amb l'Edu fins a Sant Feliu per carretera i després per la carretera vella de la font d'en Pi força a l'idea perquè també havia punxat la roda de darrera baixant pel corriol i ja feia mandra parar per reparar després de tantes hores.

Al final,
Distància: 67'47 km

Valoració.
Bufffffffffff.... Caps de setmana = Intensitat = :-)
Aquest proper cap de setmana ens hem proposat anar a fer la TRACKS DEL DIABLE, hem triat especialment aquest cap de setmana perquè diuen que plourà, així se'ns farà més dur, més emocionant i perillós (obvi to irònic),... som així! Ja és mala llet!. Bé si les inclemències del temps ens ho permeten ja us explicaré com ha anat.