diumenge, 2 de juny del 2013

Na Fent

Bufff... Que oblidat tenia el bloc. D'ençà del triatló del Prat. Doncs no és que no hagi fet res sinó que continuo pedalant. Però he descobert també el plaer de nadar a mar amb neoprè, sensació moooolt guapa. Ja vaig a córrer més sovint i vaja... que poc a poc em vaig adaptant aquest nou esport. Òbviament entreno amb gent que ara mateix és molt més completa que jo en la pràctica d'aquests esports de forma seguida. El meu objectiu, com sempre, no és cap cursa concreta sinó de moment, aconseguir un nivell prou bo nedant i corrent. La part de bici i com entrenar-la la tinc per mà per ser "el meu esport". La meva principal por és el córrer perquè em conec i sé que forçar vol dir tot un treball previ d'acostumar músculs i rodatge, i que el córrer de moment és el que em costa més de practicar. El nivell que que vull aconseguir en triatló, a curt temrini i de moment, m'ha de permetre que quan realitzi un triatló sprint (750 m. nadant / 20 km. bici / 5 km corrent) quan arribi la part de córrer pugui fer com a molt lent 4 min/km. "còmodament".

A partir d'aquí em dedicaré a millorar en natació, continuar pedalant per mantenir el meu fons, corrent i reforçar musculatura. No descarto realitzar algun triatló olímpic aquest mateix any per conèixer sensacions i amb la única aspiració d'acabar-lo i si pot ser no últim jejeje...

D'ençà del triatló del Prat voldria destacar per exemple la nedada a mar des del racó de l'Amura de Sant Feliu de Guíxols fins a l'illot del S'Adolitx passant pel Freu i tornar. 2700m. la setmana passada.


O les classe de circuit físic que faig al Tipi els divendres. O l'entrenament de transició de bici a córrer que vam fer dissabte passat. Anant des de la Creu Roja de Sant Feliu de Guíxols a Palafrugell i tornar, i calçar-nos les bambes per anar des de la mateixa Creu Roja fins a Castell d'Aro i tornar a 4'30"/km. O l'anada el dia després fins a Banyoles amb bici per veure a companys d'equip que feien el triatló B de Banyoles. O els 2200 m. de l'endemà a la piscina,... No sé són moltes hores d'entrenament que realitzo molt a gust i sovint voltat de gent que com jo busquen temps d'on sigui per poder nadar, córrer o anar en bici. Gent que prové dels diferents esports i que han decidit afegir-ne dos més. 

L'únic canvi que veig amb la bici és que les satisfaccions no provenen d'una gran ruta sinó d'una petita millora en el temps d'execució en unes sèries de 50m a piscina, o una millora en el control de la velocitat corrent, o la satisfacció de poder continuar sentint-me fort damunt la bici. 

Avui 1600m nadant a S'Agaró i tot seguit 4'4 km pel camí de ronda a 3'54"/km. 
Demà més
;-)