dijous, 9 de gener del 2014

Comencem el 2014

El dissbte passat, 04/01/2014 sortida en carretera amb els xalocus Gerard Bosch, Jordi Extremera, Dani León, Mario Cortés, Joan Marc Gruart i Joan Martí. La idea era fer una tirada llarga cap a l'alt de les Serres, d'unes 3h30, però els plans es van truncar per culpa de la pluja.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro [aquí en Joan Marc punxava la roda només sortir de casa :-/  ] després ja tiravem cap a Llagostera passant per Sant Miquel d'Aro. El temps ja no pintava massa bé però no plovia, però un cop a Llagostera, per la variant, va començar a xispejar i ja ens miravem amb cert recel el fer les Serres i ens plantejavem anar cap a Sant Pellaia i més cap a l'Empordà. Un cop a Cassà de la Selva la pluja ja queia amb ganes i decidim fer mitja volta. Tornavem cap a Llagostera i baixavem per la pujada de l'Alou. A pocs quilòmetres d'arribar a Santa Cristina teniem la segona punxada del dia, aquest cop d'en Jordi Extremera. Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / pel Remei fins a S'Agaró / passem pel passeig de S'Agaró, pugem la volta de l'ametller i un cop al passeig dels Guíxols en Joan Martí, en Gerard Bosch, en Mario Cortés i en Dani León es quedaven a Sant Feliu de Guíxols. Vam pujar la carretera de Palamós en Jordi Extremera, en Joan Marc i jo i vam tirar cap a Platja d'Aro. Un cop a Platja d'Aro vam deixar en Jordi i vaig acompanyar en Joan Marc fins a Santa Cristina d'Aro de nou. Pujo la font d'en Pi i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Una volta una mica rara però la que ens va permetre la pluja.

Al final,
Distància: 70'47 km
Temps: 2h 45'
Mitja de velocitat: 26'3 km/h

Valoració.
Bona sortida però llàstima de no haver pogut fer el recorregut pensat.
1a punxada

2a punxada
L'endemà, el 05/01/2014, el dia d'anar a esperar els reis, no tenia ganes de remullar-me de nou i vaig decidir trucar en Pipo i preguntar si sortien amb btt. Em va dir que s'animava a sortir una estona i a les 9:30 quedavem a la BP de Santa Cristina. Arribo i havia congregats allà toperos amb carretera i xalocus amb carretera. Per uns moments em van venir ganes d'haver vingut amb carretera però un cop va arribar en Pipo i vam començar a pedalar amb btt se'm van treure les ganes de la carretera. I és que la btt... aaaiiiixxx... és la btt. jajaja...

Vam anar fent corriols per la falda de Romanyà, la zona de la Font Picant i al cap d'una hora i mitja aproximadament en Pipo ja em va dir que ell havia de marxar. L'acompanyo fins a casa i jo tiro cap a la meva estimada Ardenya. Vaig pujar cap a Pedralta per la gossera /  vaig fer el GR cap a Casanova / vaig pujar la murtra / pista ampla / sorres de Sant Benet / vaig baixar camí romà / parc aventura / vaig tirar cap a la carretera de Tossa / la vaig creuar i cap a buscar la font de Monticalvari / i ja asfalt pel carrer Sant Elm / carrer del Raig / anar a buscar la Ronda de Ponent / pujar fins la BP i baixar cap a casa.

Al final,
Distància: 46'75 km
Temps: 2h 58'

El dia de Reis, tot i el constipat que havia agafat de la remullada del dissabte havia quedat amb en Jordi Extremera per aprofitar dia festiu i fer tirada llarga. A les 9h quedava amb ell a la BP de Santa Cristina. La intenció era treurem l'espineta de no haver pogut fer les Serres el dissabte jejejeje....

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / carretera de Llagostera a Caldes / Caldes de Malavella / anar a buscar autovia paral·lela a la N-II que porta a la rotonda de Riudellots / aquí agafem la carretera de Vilobí d'Onyar / Vilobí d'Onyar / girem cap a Sant Dalmai / Sant Dalmai / continuem direcció Aiguaviva per la carretera vella de Santa Coloma de Farners a Girona però abans girem a l'esquerra cap a Estanyol / seguim cap a l'alt de MAS LLUNERS / baixem cap a la N-141 i tirem cap a Bonmatí / Bonmatí / enfilem cap a Constantins i cap a l'alt de les SERRES.


Un cop a dalt, baixem cap a la Gi-531 i girem cap a la dreta per anar a buscar Llorà / Sant Gregori / Girona / pel carrer del Riu Güell fins a l'entrada de Vilablareix i girem cap a la C-65 cap a Quart / Llambilles / Cassà de la Selva / Llagostera / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / S'Agaró i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 117'01 km
Temps: 4h 01'
Mitja de velocitat: 28'2 km/h

Ahir dimecres, 08/01/2014 sortideta de carretera amb els xalocus Marc Bernabé, Manolito Villalba, Gerard Bosch, i en Pini del Riu d'Or. Havia de ser de tranquis però sempre hi ha d'haver accelerades.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / pugem Sant Miquel d'Aro [en Manolito es va animar el punyetero i ja vaig arribar esbufegant a Sant Miquel jajajaj.... ;-) ] Cap a Panedes, Llagostera, Cassà de la Selva [just abans d'arribar passa un camió a tot gas i al darrera enganxat aprofitant el rebuf un de Bicicletes Esteve, ens vam quedar flipant]. Cassà de la Selva / rotonda cap a Campllong / al polígon industrial de Campllong girem cap a l'esquerra, Sant Andreu Salou / carretera de Cassà a Caldes / Caldes de Malavella / Llagostera / girem en direcció Cassà per la carretera vella i ens fiquem per un carrer foral que ens porta a la carretera de Panedes. Tirem cap a Sant Miquel d'Aro i baixem cap a la font picant. Santa Cristina d'Aro [es queda en Marc Bernabé] / anem cap a Castell d'Aro amb sprints de regal jajajaja... [en Pini torna cap a Santa Cristina d'Aro] i en Manolito, en Gerard i jo anem pel Remei cap a S'Agaró. En Gerard tira cap a Sant Feliu i jo acompanyo en Manolito cap a Platja d'Aro. Després com que tinc temps torno a anar cap a Castell d'Aro / Santa Cristina d'Aro / i fins a peus de la pujada de l'Alou per girar a Mobles Mulà i tornar cap a Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / pel Remei cap a S'Agaró i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 95 km
Temps: 3h05'
Mitja de velocitat: 28'8 km/h

Valoració.
Haig de fer + volum a - intensitat :-((((  L'any serà molt llarg.
Això no pot ser jajaja...