diumenge, 19 de gener del 2014

ANAR SUMANT!

El dissabte 11/01/2014, sortida a fer volum amb en Marc Bernabé, en Jordi Extremera i els toperos (grup B jejeje...) Jose Antonio Míguez, Padrós, Paco "jardinero", Xevi Ferrer, Juanma,... que no vegis com estàn.

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Campllong / Riudellots de la Selva / carretera de davant l'aeroport fins a Aiguaviva / a l'esquerra cap a Estanyol / MAS LLUNERS / a la carretera d'Anglès a Bescanó girem cap a l'esquerra / Anglès / carretera de Santa Coloma a Anglès fins al trencant a Brunyola / Alt de BRUNYOLA / baixem cap a Sant Dalmai / Salitja / carretera d'Estanyol a Vilobí / cap a carretera vella de Vilobí/ rotonda de l'aeroport / Riudellots de la Selva / polígon industrial de Campllong cap a Sant Andreu Salou / Sant Andreu Salou / carretera de Cassà a Caldes / Caldes de Malavella / Llagostera / cap a Panedes / Sant Miquel d'Aro / Santa Cristina d'Aro /  Castell d'Aro / Platja d'Aro / S'Agaró i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 118'53 km
Temps: 4h 25'
Mitja de velocitat: 27'4 km/h

El diumenge passat, 12/01/2014, ens desplaçàvem a Terrassa uns quants xalocus per realitzar el XIII Trofeu Estils Màsters - VI Memorial Joaquim Lloberas. En aquesta competició hi havia una distància poc habitual, el 25 metres lliures, si bé la distància a nedar més baixa són els 50. 



Les distàncies que vaig escollir nedar van ser els 25 metres lliures (crol) i els 100m lliures (crol). Als 25 m. vaig fer 14"34 centèssimes i als 100m vaig fer 1'12"36 centèssimes.



Valoració.
A nivell de temps no vaig millorar perquè pel què fa al temps dels 100 vaig fer el mateix que a Badia del Vallès, però si que vaig intentar no sortir tant "a tope" com a Badia i això em va permetre acabar els últims 25 més sencer.  

El dimecres passat, 15/01/2014, pel matí surto en carretera. La ruta: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Sta. Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Llambilles / Quart / la Creueta / travessem Girona / Sant Gregori / Ginestar de Llèmena / Llorà / el Pla de Sant Joan / pugem LES SERRES / Constantins / Bonmatí/ agafem la N-141 i cap a pujar MAS LLUNERS / Estanyol / Aiguaviva / Vilablareix / Girona / Fornells / Polígon industrial de Campllong / Sant Andreu Salou / Caldes de Malavella / Llagostera / St.Miquel d'Aro / Sta.Cristina d'Aro / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 115'21 km.
Temps: 4h 16'
Velocitat: 27'9 km/h

A la tarda m'apuntu amb l'Anna Buxó i en Manolito Villalba a córrer per muntanya. Quedem a les 16:45 a La Corxera. La ruta, un puja i baixa al repetidor de Sant Feliu. Uns 8km. 

A la tornada faig estiraments al gimnàs de La Corxera i m'espero al voltant d'una horeta per afegir-me als xalocus que surten a fer carrera contínua de 70'(Joan Marc Gruart, Desi, Anna Ymbern, Marta i Mario Cortés). La ruta: La Corxera / port de Sant Feliu / pujada de la volta de l'Ametller / Racó de Sant Pol fins al racó de S'Agaró / cap a enllaçar amb baixada de "pacha" (banda de S'Agaró) / fins a la rotonda de S'Agaró / carril bici i cap a La Corxera de nou.

Valoració.
Dia complet, malgrat els 70' em van cascar força perquè m'havia refredat de la baixada del repetidor i les baixades de muntanya em casquen força els genolls. L'endemà està força tocat de cames. 

Ahir dissabte, 18/01/2014, surto en carretera. La idea era fer una ruta en solitari però la meteorologia ja em fa sortir tard i al final m'afegeixo amb els xalocus que surten de Castell d'Aro a les 10h (Pol Rigau, Josep Companyó, Marc Bernabé i Anna Ymbern) per acompanyar-los una estona i després allargar una mica més. 

La ruta: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Platja d'Aro / Calonge / Sant Joan de Palamós / a Vall-llobrega per carrer paral·lel al carril bici de la Fosca/ Mont-Ras/ Palafrugell / carretera de costat de l'antiga discoteca "Per què" fins a Calella de Palafrugell / tornada pel tram d'autovia que porta de nou a Palafrugell [aquí com que la resta ja tornaven cap a casa jo m´he acomiadat] he girat a la dreta i he anat cap a pujar Begur / Begur / baixada cap a Regencós [aquí ja a part de ploure com a la pujada, l'asfalt estava molt xop i ja plovia més] tiro cap a Palafrugell / vaig cap a Llofriu a buscar l'autovia que porta a la Bisbal i torno cap a Palamós / Palafrugell / Mont-Ras / Vall-llobrega/ Palamós / Calonge / Platja d'Aro / Castell d'Aro / Santa Cristina d'Aro [aquí ja no estava tant moll l'asfalt] / pujo per la pujada de l'Alou cap a Llagostera / Cassà i a la rotonda de l'antiga "princesa" la cosa torna a pintar malament pel temps i torna a ploure. Faig mitja volta i tornada cap a Llagostera / vaig a buscar enllaçar la carretera C-35 per baixar per la dreta de la baixada de l'Alou / Santa Cristina d'Aro / SANT FELIU DE GUÍXOLS i aquí miro el comptaquilòmetres i em posa que porto 93km... mmmm... i clar, això no pot ser jejeje... així vaig cap a la Ronda de Ponent, passeig del Mar, carretera de Palamós, vaig a buscar Ronda Joan Casas, Avinguda Europa i cap a la Ronda Nord (Mas Tranquil que li diuen els toperos) i un cop allà faig quatre voltes a la ronda fins veure la bonica xifra dels 100km al comptaquilòmetres ;-))))) jajaja... 

Al final, 
Distància: 101 km
Temps: 3h 33'
Mitja de velocitat: 28'9 km/h

Valoració.
Malgrat la pluja s'ha d'anar sumant.




Avui diumenge, 19/01/2014, la cosa també pintava malament meteorològicament. A les 11h he quedat amb en Jordi Extremera per anar a córrer "de tranquis" a S'Agaró.

Hem fet Camí de Ronda de S'Agaró / quatre anades i tornades a la platja de Sa Conca per la sorra / tornada pel camí de Ronda i una anada i tornada per la sorra des del racó de S'Agaró fins al racó de Sant Pol.

Al final,
Distància: 6'26 km
Temps: 36'16"
Mitja de velocitat: 5'47" el km