diumenge, 16 de febrer del 2014

Acaba quinzena de febrer

Aquesta setmana a destacar l'entrenament de natació del dijous (2900 m) perquè finalment sembla que vaig interioritzant més la tècnica bufff... m'he sentit molt bé i a gust nedant, que duri. 

El divendres tarda no vaig fer la classe de crossfit i a canvi vaig fer sortideta amb en Jordi Extrem i en Dani León que avui tenien mitja marató de les vies verdes i duatló de Granollers al Circuit de Catalunya respectivament. En Jordi disposava de dues hores i com que feia vent vam fer SANT FELIU DE GUÍXOLS / carretera de Tossa fins a la pujada a Sant Grau/ Pujada a Sant Grau a boooon ritme / baixada cap a Llagostera / carril paral·lel a l'autovia que va a la baixada de l'Alou / Panedes / Sant Miquel d'Aro / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro, em quedo a recollir una cosa de la feina i Platja d'Aro / S'Agaró i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 60'3 km
Temps: 1h 45'
Mitja de velocitat: 26'7 km/h

El dissabte m'apuntava a la sortida topera dels dissabtes, que no vegis com estàn de forts, i només estem a febrer. Quedava a les 9.30h amb Padrós, Jose Antonio Míguez, Paco Ríos, Lucena, Enrique Tenedor, Paco "jardinero", Dani Romera, Luis, Paco Verge, Mario Cortés, Mari Cortés i Quintín Cabrejas. També s'han apuntat en Javi Martínez i l'Àlex Ferrer.  A la BP de Santa Cristina s'ha afegit en Marc Bernabé, en Juanma, l'Anna Buxó i l'Enric Gamito.

El recorregut SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Sant  Miquel d'Aro / Panedes / Llagostera / Cassà de la Selva / Campllong / Riudellots de la Selva / rotonda aeroport / Aeroport / carretera de l'aeroport a Aiguaviva / girem a l'esquerra cap a Sant Dalmai / seguim per la carretera vella de Girona a Santa Coloma fins a Santa Coloma de Farners / carretera d'Anglès a Santa Coloma / girem a la dreta i pugem a l'Alt de BRUNYOLA / baixem cap a Sant Dalmai / seguim recte fins a Salitja / d'aquí cap a Vilobí d'Onyar, girem a l'esquerra i per la carretera de Vilobí fins a la rotonda de l'aeroport a Riudellots / Riudellots de la Selva / polígon industrial de Campllong / Campllong / Cassà de la Selva / Llagostera / Panedes / Sant Miquel d'Aro / Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / S'Agaró / SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 117'2 km
Temps: 4h 27'
Mitja de velocitat: 27'9 km/h

Record que m'ha enviat en Dani Romera de l'any 1991. Mare meva! 

D'esquerra a dreta: jo, Dani Romera i ?

Avui diumenge han tocat matines per anar a donar un cop de mà a Castell d'Aro pel pas de la marató de les vies verdes (42km / 30 km/ 21 km/ 10 km). Diversos xalocus hi participaven. 

D'esquerra a dreta: Joan Marc, Jordi Extrem, Josep M. Esteva,
Josep Companyó,  ?, Jordi González, Desi i Rafa