diumenge, 2 de març del 2014

Grans sortides!!

Continuem avançant durant la setmana amb el córrer i la natació. Pel que fa a la natació vaig notant millora i assimilant més la tècnica, després d'un any i un mes que vaig començar. Tot vol el seu temps i tot són hores a dedicar-hi. El córrer és la disciplina més agressiva pel cos i aquesta si que cal fer-la amb cap per no forçar i lesionar-se, anirem acumulant.

Ahir dissabte quedavem a les 9h a la BP de Sant Feliu en Xavi González del Matxacuca, en Joan Martí, l'Albert Lázaro, l'Àngel Hernández, i jo de la secció de triatló del Club Aquàtic Xaloc,  i després diversa gent de Bicicletes Tope (Carlos Zarza, Juanma, Lucena, Paco Ríos, Paco "jardinero", Fèlix,...).

La ruta: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / pujada a Sant Miquel d'Aro [i aquí quan baixavem cap a Panedes ens hem posat a fer relleus uns quants i ens hem quedat sols en Carlos Zarza, en Joan Martí, en Xavi González, l'Albert Lázaro, l'Àngel Hernández i jo. I abans d'arribar a Llagostera també hem perdut l'Àngel Hernández] Llagostera / Cassà de la Selva / Llambilles / Quart / La Creueta / pujada a l'alt dels ÀNGELS a ritme allegro. Reagrupament a dalt i cap a Madremanya / Monells [darrera d'un grupet d'uns sis ciclistes entre ells en Ricard Huélamo] / Sant Sadurní de l'Heura [aquí ens ha deixat l'Albert Lázaro que ha tirat cap a la Ganga] / Cruïlles / pujada a l'Alt de SANTA PELLLAIA per variar a ritme alegre, reagrupament i cap a Cassà de la Selva / Llagostera [hem anat a buscar el Mas Roura per baixar per la pujada de l'Alou, en Carlos Zarza s'ha quedat a Llagostera perquè no en tenia prou i se n'anava a pujar Sant Grau (quin màquina, divendres havia fet 190km, avui 100 i pico i diumenge volia anar a Sant Hilari, 140 i pico més buffff... bon entrenament per les socials de carretera Carlos!! Doncs bé, la resta hem tirat cap a Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / carretera del Remei i cap a SANT FELIU DE GUÍXOLS, hem pujat la Ronda de Ponent i cap a casa.

Al final,
Distància: 108'4 km
Temps: 3h 53'
Mitja de velocitat: 28'6 km/h
Desnivell positiu: +1300 m. 

Valoració
Molt bona sortida, a bon ritme i amb molt bona companyia. Ara feia temps que no sortia amb en Xavi González, amb qui més he pedalat durant molts anys, molt content de retrobar-nos pedalant després de molts mesos. I com si no hagués passat tant de temps, genial Xavi!.

El diumenge, més carretera. Quedava a les 9h a la BP de Sant Feliu amb en Micky Navarro del Matxacuca , en Carlos Zarza, l'Enrique Tenedor i dos Toperos més (un estranger i un noi de setze anys) i en Jordi de Llagostera i de Bicicletes Esteve. El ritme tornava a prometre. 

La ruta: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera [aquí m'he posat davant amb en Micki i ens hem anat animant fins a peus dels Àngels] / Cassà de la Selva / Llambilles / Quart / La Creueta / pujada a l'alt dels ÀNGELS [aquí hem aprofitat l'embranzida  de la vinguda fins a la corba del restaurant i allà ja hem deixat pas a en Jordi, el noi de setze anys que no vegis com ha arrancat i en Carlos. Em Micki i jo per un moment hem aixecat el peu però de seguida ens hem tornat a animar i ens hem enganxat a en Carlos. Ja més amunt en Carlos ha tirat i en Micki i jo hem tirat sols. Al cap d'una estona he tirat jo i malgrat veure'ls en alguna corba de lluny no he pogut arribat a atrapar en Jordi, el noi i en Carlos. Un cop a dalt tots hem coincidit que no vegis com arriava el nanu aquest] baixada cap a Madremanya / reagrupament i cap a Monells / d'aquí cap a Sant Sadurni de l'Heura / la Bisbal d'Empordà / i ràpidament cap a l'alt de la GANGA, aquí en Micki ha demostrat caché i ha cargolat fort en Jordi, tot i que se li ha resistit la primera posició.  Lluitant per la tercera posició a escassos segons nosaltres jejejej... el noi de setze anys, en Carlos i jo. Després d'esperar les últimes corbes per acabar d'apretar i donar-ho tot he atrapat en Carlos i el noi, els he passat però se m'ha enganxat el noi al darrera, el tiu ha arrancat de nou, em passa i he hagut d'esprintar encara més a les últimes corbes perquè no em passés. Gairebé hem arribat en un puny els tres, perquè en Carlos estava enganxat al noi també. No vegis quina pujada bufff...

Baixem cap a Calonge, reagrupament i ala, cap a l'alt de ROMANYÀ com no, "a muelte". Aquí en Jordi i en Carlos se n'han anat amb el noi, li he dit en Micki que tirés però hem pujat junts. El què passa és que hem vist que el noi s'havia despenjat i ala, gaaaas per atrapar-lo jajaja... el noi ja començava a estar cuit però no vegis el que ha acostat atrapar-lo. En Micki s'ha llençat a atrapar-lo, el passa i el noi es revifa i se li enganxa una estona. Jo nafent fins que m'ha tocat a mi passar-lo gairebé a dalt, i m'ha fet el mateix. Se m'ha enganxat i un cop al planer el tiu arranca per arribar a Romanyà primer, me li enganxo jo i amb tota la traca fins a Romanyà. Arranco, em respon l'arrencada i gairebé atropellem en Micki que ha flipat perquè comptava que ens havia tret tros jajaja... Un cop a Romanyà, baixada cap a la Font Picant.  A Sant Miquel d'Aro ens esperava en Carlos, en Jordi ja havia tirat cap a Llagostera.

Baixada ràpida i cap a Santa Cristina d'Aro, en Micki, en Carlos i el noi han tirat cap a Sant Feliu i jo he acabat de fer la volta per Castell d'Aro [on he trobat en Jordi mosso, i en Manel dels Valls i hem tirat cap a SANT FELIU DE GUÍXOLS, bé en Jordi se n'han tornat a Castell, volia arrodonir els 100 :-))) ,de fet com jo estava fent  jejeje... ]. 

Al final,
Distància: 102'5 km
Temps: 3h 39'
Mitja de velocitat: 27'8 km/h

Valoració.
Cap de setmana de carnaval aprofitat. Molt bon parell de sortides a gran ritme. I no vegis com estava el putu nano de 16 anys joooooer jajajjajaja... Apa, que acabi d'anar bé el carnaval ;-)))