dilluns, 24 de març del 2014

+ pedalades

Sembla que vaig trobant un equilibri a l'hora de combinar els entrenaments. Em sento ja molt bé i m'haig d'anar dosificant que encara queda per les competicions que tinc previst fer. Finals de maig, i primera quinzena de setembre un HALF (mig Ironman) i un dur novembre amb l'IRONMAN de Cozumel. Tres reptes que em fan molt de respecte sobretot per la part del córrer, tot i que vaig acostumant articulacions després d'un seguit de dolors al peu i les temudes sobrecàrregues.

Bé, doncs aquest cap de setmana, tot i que que la classe de natació del dijous la fessim el divendres i acabessim tardet, no podia faltar la meva estimada bicicleta, uuuiiixxxx... :-))))) jajajaj... 

El dissabte a les 8h quedava amb els toperos per fer tirada llarga. En Jordi Padrós, José Antonio Míguez, Paco Ríos, Antonio Lucena, en David (noi que no coneixia que va venir amb una clàssica dels vuitanta molt guapa), en Xevi Ferrer, Fèlix, Dani Romera... i un estranger. El que va passar és que vaig arribar tard per pocs minuts i vaig sortir en recerca i captura. Sabia que anaven a fer les Serres i les Encies però no sabia ben bé recorregut. Calia atrapar-los. 

El recorregut: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / a la recta del pavelló no els veia i vaig pensar que havien tirat per St.Miquel o sigui que vaig tirar recte per enganxar-los a Panedes, pero EEEEERRROOOORR un cop a dalt la pujada de l'Alou els vaig veure tombar a la zona dels Escuts de Llagostera. M'afanyo i aposto que havien passat per Caldes, etc. EEEERRROOORR jajajaj... No vegis com devien anar. Bé, vaig tirant, arribo a Caldes de Malavella, giro per la carretera que porta a Cassà, tombo cap a Sant Andreu Salou, polígon industrial de Campllong i cap a Riudellots de la Selva. Rotonda aeroport, i cap a l'aeroport. Agafo carretera que porta a Aiguaviva però ni rastre. Tiro cap a Estanyol, MAS LLUNERS, baixo cap a carretera d'Anglès a Bescanó i cap a Bonmatí per pujar les Serres. I per fi, passat Constantins en un revolt me'ls trobo allà reparant una punxada. Buffff.... Mitja de 30'3km/h portava. Mentre estavem allà va passar la grupeta de l'Independent Bike Torelló baixant.

A partir d'aquí ja amb companyia continuo ruta. Pugem LES SERRES, baixem cap a la N-141 i cap a Sant Martí de Llémena / Sant Esteve de Llémena / pugem LES ENCIES / reagrupament i cap a les Planes d'Hostoles / Amer / el Pasteral / la Cellera de Ter / Anglès / i agafem de nou la N-141 per tornar a anar a buscar la pujada a MAS LLUNERS / Estanyol / creuem carretera vella de Girona a Santa Coloma / i anem cap a Salitja / carretera de Vilobí d'Onyar / rotonda de l'aeroport / Riudellots de la Selva / Cassà de la Selva / Campllong / Cassà de la Selva / Llagostera / Panedes / Sant Miquel d'Aro / Santa Cristina d'Aro [aquí tots tiren cap a Sant Feliu] / Castell d'Aro / S'Agaró i SANT FELIU DE GUÍXOLS

Al final, 
Distància: 152'6 km
Temps: 5h 17'
Mitja de velocitat: 29'8 km/h 

El diumenge semblava que havia de ser plujós però no va ser així. Em llevava tardet i a quarts d'onze sortia a córrer una ruta que ja va essent habitual. La ruta: SANT FELIU DE GUÍXOLS / he anat a buscar el carril bici i cap a Castell d'Aro / un cop a l'IES Ridaura he girat cap al darrera del càmping Valldaro / Parc dels Estanys de Platja d'Aro / avinguda de S'Agaró / he tirat cap a la Policia Local de Platja d'Aro / cap a Riuet / per la sorra de Sa Conca he anat a buscar el Camí de Ronda de S'Agaró i cap a S'Agaró / passeig de Sant Pol de SANT FELIU DE GUÍXOLS/ Creu Roja / i tornar pel carril bici fins a casa.

Al final,
Distància: 12km aprox
Temps: 1h 08'


Un cop a casa vaig agafar la bici de triatló i vaig sortir una estona a provar una nova posició dels reposacolzes. Sembla que ho hem trobat :-))))