diumenge, 6 d’abril del 2014

Caloreta, metres i km

Després d'una setmana on he començat a practicar amb un nova eina de gimnàs, el TRX. Hem fet les sessions habituals de natació si bé per un tema de feina la del dijous la vaig fer  el divendres al vespre. 

Dissabte matí, em llevava aviat perquè a les 8h volia sortir amb els toperos però vaig arribar uns minuts tard i aquesta gent són molt puntuals. Total que en solitari vaig fer-me una ruta ràpid: SANT FELIU DE GUÍXOLS / Santa Cristina d'Aro / Llagostera / Cassà de la Selva / Llambilles / Quart / Girona / Campdurà / Sant Julià de Ramis / Celrà / Bordils / Sant Martí Vell / Madremanya / Monells / Corçà / La Bisbal d'Empordà / Forallac / Sant Climent de Peralta / a l'esquerra cap a Torrent / Regencós / Alt de BEGUR / baixar cap a Esclanyà / Palafrugell / a la dreta cap a pujar el Far de Sant Sebastià / baixar a Llafranc / pujar de nou a Palafrugell / Mont-Ras / Vall-llobrega / Palamós / Sant Antoni de Calonge / Platja d'Aro / Castell d'Aro / S'Agaró i SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 121'6 km
Temps: 4h 20'
Mitja de velocitat: 29'5 km/h

Valoració.
Doncs m'he trobat molt bé i malgrat el ventet emprenyós ha sortit una bona sortida.

Avui diumenge, tocava doble sessió. A quarts de set em llevava perquè a les 7:30h quedava amb la Desi, la Mireia Borrego, l'Anna Ymbern, la Sandra González, en Pol Rigau, en Marc Roura, en Raul Fortuño i en Jordi Extremera a La Corxera per anar a competició de màsters de natació a Mataró. Anar a nedar a Mataró en tenia especials ganes perquè és piscina olímpica (50m) exterior amb aigua calenteta :-))) Aquest cop competia en 1500m. Era el primer cop i no tenia referències de temps però calculava una mitja horeta. Han estat unes trenta piscines de 50 i he demanat que em marquessin cada dos piscines les que m'anaven quedant així segur no em   descompto. jejeje... 

Al final he fet uns 27' (temps no oficial), ja tinc referència de temps.

Piscina del Club Natació Mataró
Després de nedar la meva sèrie, hem esperat que un company acabés la seva sèrie, hem menjat una mica i ens hem anat a canviar per afrontar la segona sessió del dia: tornar de Mataró en bici fins a Sant Feliu. Hem anat amb una furgo amb les bicis i després alguns s'han quedat a completar alguna sèrie i d'altres a nedar a mar amb neoprè. En Pol Rigau, en Marc Roura, en Jordi Extremera i jo hem anat cap a buscar la carretera de la costa.

Mataró / sortim del Centre Natació Mataró i cap a buscar la N-II / Sant Andreu de Llavaneres / Caldes d'Estrac / Arenys de Mar / Sant Pol de Mar / Calella de la Costa / Pineda de Mar / Santa Susanna / Malgrat de Mar / Palafolls / agafem la Gi-682 cap a Blanes / Lloret de Mar / Tossa de Mar [fins aquí la mitja esparverant de 34'3km/h malgrat trànsit]. Aquí ja hem enfilat la carretera de Tossa fins a SANT FELIU DE GUÍXOLS.

Al final,
Distància: 71'20 km/h
Temps: 2h 10'
Mitja de velocitat: 32'7 km/h

Valoració.
Un altre gran matí d'esport. Molt bones sensacions a la bici, tot i els 1500m anteriors de natació. Els quatre hem arribat molt sencers i contents.