dilluns, 1 de febrer del 2016

+ aprofitades de matins de cap de setmana

Després d'una setmana amb dos dies de descans per una qüestió de que portava acumulat una mica de cansament, hem afrontat un cop més l'esperat cap de setmana doble de bici jajajajaja... La importància del descans és d'una lògica aplastant, a tu et sembla que vas bé, que ja vindrà el dia de descans però no, si el cos et demana descans, no esperis a demà, saltat l'entrenament del dia i descansa, creieu-me sempre és una bona inversió en èpoques de càrrega. El ROI (Retorn sobre la Inversió) que diuen en economia, la inversió en descans que fem aquell dia ens permet obtenir un benefici de rendiment superior en entrenaments posteriors. No hi ha més. El cos t'ho agraeix amb més frescura.

Doncs així afrontava el cap de setmana, després d'haver descansat dimecres i divendres. El dissabte a les 9h quedava amb en Xavi González i en Jordi Mont de la secció de ciclisme del Matxacuca, l'Albert Barbé antic company del club ciclista Platja d'Aro i en Joan Marc Gruart, l'Anna Ymbern i en Jordi Extremera del club VG de triatló. A la sortida li tenia ganes. Un Sant Hilari! que sempre queda bé jajajaja... i l'última vegada que hi havia anat, va ser amb en Xavi fa unes setmanes i volia veure si un servidor havia millorat la forma que l'altra vegada vaig quedar ben petat i lluuuuny d'en Xavi jajaja...

Sant Feliu de Guíxols / Santa Cristina [on havíem quedat] / pujada a Sant Miquel d'Aro per la font picant / baixada a Panedes / Llagostera / Cassà de la Selva / a la rotonda que porta a Riudellots girem a l'esquerra i cap a Campllong / Riudellots de la Selva / rotonda de sota la N-II i cap a l'aeroport / agafem la GIV-5331 fins a Aiguaviva / girem cap a l'esquerra i cap a buscar Estanyol / alt de MAS LLUNERS/ baixem cap a buscar la N-141e [aquí en Joan Marc, l'Anna i l'Albert Barber ja en tenen prou i giren cua cap a casa] i els dos XaviS i els dos JordiS anem cap a l'esquerra a buscar Anglès per pujar els aproximadament 24 km fins a SANT HILARI SACALM per Osor. Pugem a bon ritme i un cop a Sant Hilari baixem els 20 km cap a Santa Coloma de Farners força ràpid on en una corba mullada faig un petit recte jajaja.. al crit: -Que me voy, que me voy...!!!! (no sé perquè em va sortir en castellà jajajaja...) No vaig caure ni res, vaig frenar sobre terra, cadena fora i ja està, però era això o anar per terra. Els altres capullins es van descullonar una estona a cosat meva i ja està ;))) Santa Coloma de Farners / C-63 que puja per Santa Coloma Residencial fins a la Gi-533 que porta a Vilobí d'Onyar (o sigui l'antiga carretera de Santa Coloma a Girona) / rotonda de sota la N-II / Riudellots de la Selva / Campllong / Cassà de la Selva / Llagostera/ Santa Cristina d'Aro / Castell d'Aro / Platja d'Aro / S'Agaró / corbes de l'alàbriga i Sant Feliu de Guíxols.

Al final,
Distància: 149'6 km
Mitja de velocitat: 27'5 km/h
Desnivell positiu: 1495 m

I diumenge més bici, com que el dissabte vam fer força feina doncs per diumenge vaig quedar amb l'Anna Ymbern i l'Òscar Pauner del club VG triatló per ensenyar-los una ruta que no coneixien. Les Serres!! tot un clàssic per molts. Vam quedar a les 9:30h a la BP de Santa Cristina i jo vaig aprofitar i vaig agafar la bici de triatló, la "cabra", per començar a acostumar-me a la posició de nou i provar algun retoc d'altures que li havia fet.

Sant Feliu de Guíxols / Santa Cristina [on havíem quedat] / pujada a Sant Miquel d'Aro per la font picant / baixada a Panedes / Llagostera / Cassà de la Selva / a la rotonda que porta a Riudellots girem a l'esquerra i cap a Campllong / Riudellots de la Selva / rotonda de sota la N-II i cap a l'aeroport / agafem la GIV-5331 fins a Aiguaviva / girem cap a l'esquerra i cap a buscar Estanyol / alt de MAS LLUNERS/ baixem cap a buscar la N-141e / girem a la dreta i anem a buscar trencant cap a Bonmatí / agafem la Gi-532 que passa per Constantins / i pugem l'alt de Les SERRES / baixem cap a la Gi-531 i girem a la dreta cap al pla de Sant Joan / Llorà / Sant Gregori / Domeny / Girona / anem pel carrer del riu Güell a buscar el Bell-lloc, el Wala, Mossos i cap abans d'entrar a Vilablareix ens incorporem a la C-65  i anem cap a buscar Quart / Llambilles / Cassà de la Selva / Llagostera / pugem a Sant Miquel d'Aro / baixem cap a Santa Cristina d'Aro [ells marxen] i Sant Feliu de Guíxols

Al final,
Distància: 122'3 km
Mitja de velocitat: 24'6 km/h
Desnivell positiu: 1075 m.

Valoració.
Diumenge tranquilet amb l'Anna i l'Òscar però sempre és macu ensenyar noves rutes a qui no les coneix, quan m'ho fan a mi m'agrada per tant s'ha de transmetre el costum. Dissabte va ser moolt divertit i ja se'm va ocórrer una altra ruta que pot ser mooolt guapa, tot i que heavy. Només dir que inclou (Serres, Encies, paret del Pasteral, Mare de déu del Coll i Sant Hilari. Després podem tornar per Mas Lluners o per Brunyola i òbviament anada i tornada per Sant Miquel d'Aro per no baixar per la costa de l'Alou que desentonaria amb la resta de sortida jajajajaja...).

Xaviii va per tu jajajaja....