dijous, 11 de febrer del 2016

CARNAVAL, CARNAVAL

Després de més d'un any sense agafar-la per fer tan sols bici de carretera i bici de triatló, avui fa vuit dies, dijous gras (04/02/2016) vaig posar a punt la BTT i gas! Sabia que malament no aniria perquè ja vaig pedalant però calia veure si havia perdut tècnica (Si només fes Btt i hagués deixat la de carretera més d'un any i ara la recuperés ja seria un altre tema, bàsicament és que no tiraria ni enrera :)) però a l'inversa sí). Molts segur que penseu que ja era hora, que tant bttero que era jo, etc. Doncs, ja ho veieu, l'he tornat a agafar i super content. I és que la BTT té coses que la carretera no et pot aportar i a l'inversa, s'han de fer seguir les dues sí o sí jajajajajaja... Això sí, quan dic BTT és BTT, no carril bici i aquestes cullonades, sinó corriols i terreny tècnic.

La sortida va ser una matinal asolellada. Vaig sortir de Sant Feliu cap a la BP / baixada pel corriol d'en Fermín / Càmping Santa Cristina / camí de darrera Aglomerats Girona fins al Golf de Santa Cristina / pujada per les arrels de Solius / Castell de Solius / Roques de la Mare de Déu / segueixo pel corriol i a l'esquerra vaig a buscar la baixada que porta a la pista ample [aquí un apunt jajaja... haig de dir que passat les roques de la Mare de Déu, tirant pel corriol i a l'esquerra hi ha una baixada tècnica que abans baixava pim pam, "con un par" i l'altre dia, per ser la primera baixada tècnica del dia i després de temps, em VAIG CAGAR jajajaj... sí ja ho sé, jo, però perquè veieu el temps que feia que no agafava la BTT :) )/ d'aquí corriol de pujada fins a la pista d'en Lara 1 / empalmo amb Lara 2 / Sant Baldiri / vaig a buscar baixada dels Eucaliptus / tita negra / empalmo amb pujada ruta de l'aigua fins a Pedralta / acabo de pujar a la línia a mà dreta / baixo i corriol a l'esquerra que porta a la Murtra / la pujo fins a buscar la pista ampla de Casanova a Sant Benet / les sorres de Sant Benet fins al collet de la Mare de Déu (darrera repetidor Puig Gros) / baixo pel camí romà fins a Parc Aventura / quatre camins / vaig a buscar font de Monticalvari / baixo al carrer Montjoi / a l'esquerra acabo de pujar carrer Sant Elm / travessia i carrer del raig avall i al passeig del Mar de Sant Feliu de Guíxols per acabar de pujar la ronda de ponent i anar fins a casa.

Al final,
Distància: 38'7 km
Temps: 2h 48'

Valoració. Et trobava a faltar BTT. Al principi com he dit amb tècnica rovellada però després ja vaig treure la vena bttera ;P i vaig disfrutar com un nen amb la meva Epic 26" de deu anys i amb una tralla que ni us explico.

Dissabte passat sortida amb en Miquel Navarro i l'Eduard Hernández de la secció de ciclisme i de muntanya de l'A.E. Matxacuca, i en Jordi Extremera del club VG triatló que el vaig enredar per venir a patir amb aquest parell de màquines. Aquest dissabte em vaig disposar a enfrontar-me a aquests dos senglars del Matxacuca. Vaya tela!!! La ruta: Sortíem a les 9h de la BP de Sant Feliu de Guíxols / Santa Cristina d'Aro [recollim en Jordi] pujada a Sant Miquel d'Aro / Panedes [adelantem l'Anna Ymbern i l'Òscar Pauner del club VG triatló que sortien a fer ruta xula pel seu compte] / Llagostera / Cassà de la Selva / Llambilles / Quart / anem a buscar Vilablareix i girem cap al Wala per anar a buscar Domeny / Sant Gregori / pujada a Llorà / vall del Llémena / girem a l'esquerra a pujar LES SERRES / [aquí l'Edu ja li quedaven "pocs turrons". Des de Sant Feliu fins aquí aproximadament a la que es posava davant era gaas tota l'estona, però aquí ja va afluixar. Va dir que com que no surt en bici, a la que passa de 70km se li acaba la benzina jajjajajaja... que cabrón!] Bonmatí / anem a buscar Bescanó / rampots de Bescanó que porten a Estanyol / anem a buscar carretera Vella que va de Girona a Santa Coloma / Aiguaviva / carretera de l'aeroport / Aeroport / rotonda de sota la N-II / Riudellots de la Selva / al polígon industrial de Campllong girem cap a Sant Andreu Salou / carretera de Cassà a Caldes / Caldes de Malavella / Llagostera [Tot i anar davant amb en Micki haig de dir que em va costar un ou, 39-41 km/h] / Panedes / Sant Miquel d'Aro [aquí en Micki em va deixar clavat no, "lo siguiente" a mitja pujada. El vaig provocar per donar-nos de pals pujant a plat i no vegis com va pujar el tiu, està mooolt fort] Santa Cristina d'Aro [en Micki i l'Edu van tirar font d'en pi amunt cap a Sant Feliu] Castell d'Aro / Platja d'Aro [en Jordi marxa] / S'Agaró / l'alàbriga i Sant Feliu de Guíxols.

Al final,
Distància: 135'6 km
Temps: 4h 38'
Mitja de velocitat: 28'8 km/h
Desnivell positiu: 1225 m

Valoració.
ufff! Tovet, però com que sóc masoca amb la bici em va agradar. No hi ha altra manera per millorar que sortir amb gent que estigui punts per sobre teu. I en Miquel Navarro ho està, l'Edu també però li falten hores de bici i després li passa el què li passa aaaaiixxx 

Diumenge, volia sortir en bici però va començar a ploure i vaig canviar la bici pel nedar i vaig quedar amb en Jordi Extremera del club VG triatló per anar a fer 2900 amb sèries de 200 i 400 al MES Gavarres de Palamós, on entrenem.

I així passa el Carnaval un servidor, jajajajajaja... disfressat de ciclista i amb traje de bany. Aquest any tampoc m´he disfressat però és que gairebé ni l'he vist, ben desconnectat del carnaval 2016. Últimament estic ben ficat a entrenar bé que és el que m'agrada, i quan no ho faig, és que treballo, reposo... o quedo per sopar i poca cosa més. I la veritat, encantat amb la meva vida i sobretot tranquil.

Aquesta setmana també pinta bé, em noto que vaig afinant i tot i que demà faig descans, vaig acostumant-me al volum d'entrenaments que sempre és el que costa, anar sumant però afrontar entrenaments no cremat pels dies anteriors sinó amb ganes.