dijous, 3 de març del 2016

BTT del bó. El genuí, el tècnic i de corriols

Dissabte passat va fer mal dia, i em vaig tancar al gimnàs a fer quatre hores d'spinning, pujant virtualment Ordino, Superbagneres i un circuit de btt gràcies a l'aplicació de Schwinn Cycling. Diumenge havia de caure un diluvi però per no tornar al gimnàs vam decidir fer Btt. Vam agafar impermeable però ja veieu quin sol més guapu que va fer. Va ser una sortida molt ben parida amb aquestes dues fieres del pedal. Va ser molt bó, perquè vam coincidir els tres vestits amb l'antiga equipació del Club Ciclista Platja d'Aro, al qual cap dels tres hi som ja.

Sortideta guapa la del diumenge passat amb l'Albert Barber i en Xavi González. Sortida com les d'abans, llarga, corriolera i amb desnivell. Ja la setmana anterior en Xavi em va escalfar a corriols i desnivell i aquest diumenge no va ser menys. I és que va ser sortir i rampote al canto.

Vam sortir de la BP de Sant Feliu a les 9h on hi havia congregats molts de carreteros amb btt, Ayats and co., etc. Pensava que serien forces a la sortida però a l'hora de marxar només vam ser nosaltres tres. Vam anar a buscar la carretera de Tossa per la Ronda de Ponent / carrer Monticalvari, i al final del carrer rampot fins a buscar la font del mateix nom / quatre camins / parc aventura / coll de portes / divina pastora avall i cap a buscar la carretera de Tossa per anar a buscar el corriol de pujada fins a Sant Benet / abans girem a l'esquerra i baixem un tros cap a mitja pista de pujada a Sant Benet i agafem corriol que porta a darrera Can Rifà (molt guapu per cert) i d'aquí cap a la pista de la Creu d'en Barraquer /seguim baixant i agafem corriol de pujada cap a buscar la baixada dels eucaliptus però per anar cap a Sant Baldiri / pista d'en Lara 2 de baixada i agafem un corriol a la dreta pel mig per no baixar per la pista (una altra xulada!) D'aquí cap a l'abocador, pel costat per anar a buscar el camí romàntic / pujada cap Llagostera (darrera Mas Roure) / un seguit de corriols nous fins a la part alta de la carretera que porta a l'abocador / creuem i baixem cap a buscar el castell de Solius, fem quatre "puja i baixes" més fins arribar el golf de Santa Cristina i cap a Sant Feliu.

Al final,
Distància: 49'17 km
Desnivell positiu: 1200 m

Per aquesta setmana amb el club VGtriatló en preparem una de grossa, fem com els PROs i deixem la pluja i el fred i ens n'anem a entrenar cap a zones càlides uns quants dies. ;))))) Ja us explicaré. La cosa promet!!!!!!